czwartek, 23 sierpnia 2012

Mała :)

Byliśmy na wakacjach, to tu, to tam <wszystkim Gospodarzom serdecznie dziękujęmy!>, jak zawsze na trochę u Rodziców, coby się rodziną nacieszyć. Jedną z członkiń zacnej rodzinki jest niespełna trzyletnia siostrzenica nazywana przeze mnie pieszczotliwie Małą :) Mała ma niesamowitą wyobraźnię. Przyznaję, że nie znam drugiego takiego dzieciaka - to jak ona bajeruje, wkręca i tworzy swój własny świat w wieku trzech lat jest maksymalnie niesamowite. Lubi wymyślać bajki i je opowiadać, dlatego mama poprosiła ją, żeby opowiedziała mi bajkę o wyjściu na lody. Nie chciała za bardzo, ale w końcu uległa naszym namowom. Bajka brzmiała następująco:
"Poszłyśmy z mamą na lody. Otwieramy drzwi, ale zamknięte. Poszłyśmy do domu. Koniec"...
Nie wytrzymałam, myślałam, że pęknę ze śmiechu, ale jednocześnie powaliło mnie jej bystre wyjście z sytuacji i postawienie niejako na swoim. Uwielbiam ją, jest niesamowita. Fajny ludek, bardzo bystry, wygadany. Tęsknię za Małą niesamowicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz